FAQ - Meestgestelde vragen

Komt u er niet uit? U kunt ons altijd per email info@degezondeapotheker.nl  of telefonisch bereiken tijdens onze winkeltijden op 0598-616728 of whatsapp via 06-551889445. We helpen u graag verder. Hieronder staan een aantal veel voorkomende vragen over vers-bestellen.nl, u kunt er even tussenkijken of uw probleem er bij zit.

BESTELLEN

-

  • Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden?

    Wij hanteren een minimum bestelbedrag van 25 euro exclusief de verzendkosten. Als u nog onder het bedrag van 25 Euro blijft (subtotaal zonder verzendkosten) dan werkt de bestelknop niet en kunt u de bestelling nog niet afronden. Voorbeeld: €25,- plus €5,50 (verzendkosten voor Nederland) is samen een minimum orderbedrag van €30,50.

  • Waarom een minimum orderbedrag?

    Het minimum orderbedrag hebben we moeten instellen vanwege extra verpakkings- en handelingskosten voor verzending van onze producten.

  • Kan ik ook telefonisch mijn bestelling doorgeven?

    Dat kan van dinsdag t/m zaterdag tijdens onze winkeltijden van 8-18:00uur op telefoonnummer 0598-616728 of 06-55188945. Wij vragen dan de volgende gegevens van u: uw naam, adres en emailadres. Wij voeren voor u de bestelling in ons systeem en op uw emailadres ontvangt u de bevestiging en factuur. Graag ontvangen we de betaling vooraf voor een spoedige afhandeling en verzending van uw producten.

  • Kan ik mijn bestelling per email doorgeven?

    Dat kan op dit emailadres: info@degezondeapotheker.nl . In het onderwerp geeft u aan dat het om een bestelling gaat. U krijgt dan spoedig antwoord en ontvangt de bevestiging en factuur per email. Graag ontvangen we de betaling vooraf voor een spoedige afhandeling en verzending van uw producten.

  • Ik heb een kortingscode gekregen, waar kan ik deze invullen?

    In het begin van het bestelproces (stap 1) staat het invul-veld van de kortingscode, de korting wordt direct berekend en u ziet dan het totaalbedrag min de korting.

  • Wanneer krijg ik een korting?

    Kortingsacties doen wij via de nieuwsbrief. Soms geven we kortingen op voorbestellingen van seizoensproducten of geven we kortingsbonnen weg.

  • Ik zie een product die ik graag wil bestellen maar ik vraag mij af of u deze op voorraad heeft.

    Voor vragen over de beschikbaarheid van bepaalde producten kunt u contact met ons opnemen via email, whatsapp, telefonisch of per facebookbericht.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Ja dat kan mits uw bestelling nog niet verzonden is. Breng ons tijdig op de hoogte van uw annulering (graag 1-2 dagen tevoren).

     

    BEZORGING & TRACERING

    -

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Wij verzenden van dinsdag t/m vrijdag. De bezorgdagen zijn woensdag t/m zaterdag. Als u voor 16uur bestelt op dinsdag t/m vrijdag en wij hebben de producten op voorraad dan kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Is er een product niet op voorraad dan ontvangt een email met de dan te verwachten bezorgdatum.

  • Zie tot mijn verbazing in mijn verzendbericht dat het pas maandag of dinsdag word bezorgd. terwijl ik het zaterdag had verwacht. Wat nu?

    Het verzendbericht wordt automatisch gegenereerd door Myparel en Postnl. Soms komt het voor dat er een verkeerd bezorgmoment in staat vermeld. U kunt dan de traceercode aanklikken en na enige tijd (meestal na 22:00uur, soms de volgende ochtend) ziet u het juiste bezorgmoment. Het verzendbericht wordt alleen verzonden na de eerste scan bij Postnl. U weet dan zeker dat het pakket onderweg is. Vertrouwt u het niet dan kunt u ons bereiken voor direct contact op: 06-55188945

  • Ik zie dat u alleen bezorgd op woensdag t/m zaterdag maar ik heb het maandag of dinsdag nodig, is dat mogelijk?

    Net als met verse bloemen en verse vis is er op maandag weinig tot geen aanvoer van verse producten. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mocht u op dinsdag iets nodig hebben dan kunt u een email sturen naar info@degezondeapotheker.nl of een whatsapp naar 06-55188945 met als onderwerp maandag- of dinsdaglevering en u kunt aangeven welke producten u nodig heeft. Wij beantwoorden spoedig uw email met wat er dan mogelijk is.

    VRAGEN OVER ONZE PRODUCTEN

    -

  • Zijn al jullie producten biologisch geteeld?

    Nee niet alle producten zijn van biologische teelt. Bij ieder product staat vermeld of deze van onbehandelde teelt (zonder chemische middelen), biologische, biologisch dynamische (Demeter), of van reguliere teelt is.

  • Waarom zijn niet al jullie producten biologsich?

    Wij hebben gekozen om een heel breed assortiment aan te bieden, van gewone producten tot bijzondere en exotische producten. Met name van de laatste categorie zijn niet alle producten biologisch beschikbaar. Ook producten buiten het seizoen zijn vaak niet biologisch. Daarom vermelden we bij ieder product of deze van biologische, biologisch dynamische (Demeter), of van reguliere (niet biologisch) teelt is.

    VERPAKKING
    -

  • Hoe verpakken jullie de versproducten die op verzending gaan?

    Voor verzending maken we gebruik van verschillende verpakkingsmaterialen afhankelijk van de buitentemperatuur. Voor producten die koeling vereisen maken we gebruik van herbruikbare ijsgel matjes en als opvulling gebruiken we gerecycled papier. Soms gebruiken we EPS dozen (tempex) bij hoge temperaturen. De producten blijven dan tot 24 uur koel. Er zijn producten die geen koeling nodig hebben. Deze verpakken wij bij voorkeur in papieren zakken van gerecycled papier en de opvulling is ook van papier. In de zomermaanden maken we meer gebruik van de EPS dozen dan in de wintermaanden.

  • Ik zou graag willen dat er geen plastic gebruikt wordt voor mijn bestelde producten.

Wij proberen zo min mogelijk gebruik te maken van plastic maar voor sommige versproducten is het vanwege hygiene en houdbaarheid nodig. Wilt u absoluut geen plastic laat het ons weten in het bestelformulier bij de opmerkingen dan houden we daar rekening mee. Andere wensen betreffende verpakking kunt u daar ook in aangeven.

 

KLACHTEN
-

  • Ik heb een klacht over een product.

    U kunt uw klacht telefonisch of via email aan ons doorgeven. Toelichting met een foto heeft onze voorkeur. We bieden altijd een passende oplossing door middel van een nieuw product of creditering van het bedrag of een kortingscode voor een volgende besteding in onze webshop.

     

    PRIVACY
    -

  • Wat doen jullie met de klantgegevens, emaildressen e.d?

Wij gebruiken onze klantgegevens uitsluitend voor het verwerken van bestellingen en verkopen geen gegevens door aan derden. Onze uitgebreide privacy verklaring vindt u hier: Privacy verklaring De Gezonde Apotheker

 

-

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2020 www.Vers-Bestellen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel