FAQ - Meestgestelde vragen

Komt u er niet uit? U kunt ons altijd per email info@degezondeapotheker.nl  of telefonisch bereiken tijdens onze winkeltijden op 0598-616728 of whatsapp via 06-551889445. We helpen u graag verder. Hieronder staan een aantal veel voorkomende vragen over vers-bestellen.nl, u kunt er even tussenkijken of uw probleem er bij zit.

BESTELLEN

-

  • Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden?

Wij hanteren een minimum bestelbedrag van 25 euro exclusief de verzendkosten. Als u nog onder het bedrag van 25 euro blijft (subtotaal zonder verzendkosten) dan werkt de bestelknop niet en kunt u de bestelling nog niet afronden. Voorbeeld: 25,- plus 5,75 (verzendkosten voor Nederland) is samen een minimum orderbedrag van 30,75.

  • Waarom een minimum orderbedrag?

Het minimum orderbedrag hebben we moeten instellen vanwege extra verpakkings- en handelingskosten voor verzending van onze producten.

  • Kan ik ook telefonisch mijn bestelling doorgeven?

Dat kan van dinsdag t/m zaterdag tijdens onze winkeltijden van 8-18:00uur op telefoonnummer 0598-616728 of 06-55188945. Wij vragen dan de volgende gegevens van u: uw naam, adres en emailadres. Wij voeren voor u de bestelling in ons systeem en op uw emailadres ontvangt u de bevestiging en factuur. Graag ontvangen we de betaling vooraf voor een spoedige afhandeling en verzending van uw producten.

  • Kan ik mijn bestelling per email doorgeven?

Dat kan op dit emailadres: info@degezondeapotheker.nl . In het onderwerp geeft u aan dat het om een bestelling gaat. U krijgt dan spoedig antwoord en ontvangt de bevestiging en factuur per email. Graag ontvangen we de betaling vooraf voor een spoedige afhandeling en verzending van uw producten.

  • Ik heb een kortingscode gekregen, waar kan ik deze invullen?

In het begin van het bestelproces (stap 1) staat het invulveld van de kortingscode, de korting wordt direct berekend en u ziet dan het totaalbedrag min de korting.

  • Wanneer krijg ik een korting?

Kortingsacties doen wij via de nieuwsbrief. Soms geven we kortingen op voorbestellingen van seizoensproducten of geven we kortingsbonnen weg.

  • Ik zie een product die ik graag wil bestellen maar ik vraag mij af of u deze op voorraad heeft.

Voor vragen over de beschikbaarheid van bepaalde producten kunt u contact met ons opnemen via email, whatsapp, telefonisch of per facebookbericht.

 

BEZORGING & TRACERING

-

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij verzenden van dinsdag t/m vrijdag. De bezorgdagen zijn woensdag t/m zaterdag. Als u voor 17uur bestelt op dinsdag t/m vrijdag en wij hebben de producten op voorraad dan kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Is er een product niet op voorraad dan ontvangt een email met de dan te verwachten bezorgdatum.
 

  • Zie tot mijn verbazing in mijn verzendbericht dat het pas maandag of dinsdag word bezorgd. terwijl ik het zaterdag had verwacht. Wat nu?

Het verzendbericht wordt automatisch gegenereerd door Myparel en Postnl. Soms komt het voor dat er een verkeerd bezorgmoment in staat vermeld. U kunt dan de traceercode aanklikken en na enige tijd (meestal na 22:00uur, soms de volgende ochtend) ziet u het juiste bezorgmoment. Het verzendbericht wordt alleen verzonden na de eerste scan bij Postnl. U weet dan zeker dat het pakket onderweg is. Vertrouwt u het niet dan kunt u ons bereiken voor direct contact op: 06-55188945
 

  • Ik zie dat u alleen bezorgd op woensdag t/m zaterdag maar ik heb het maandag of dinsdag nodig, is dat mogelijk?

Net als met verse bloemen en verse vis is er op maandag weinig tot geen aanvoer van verse producten. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Mocht u op dinsdag iets nodig hebben dan kunt u een email sturen naar info@degezondeapotheker.nl of een whatsapp naar 06-55188945 met als onderwerp dinsdaglevering en u kunt aangeven welke producten u nodig heeft. Wij beantwoorden spoedig uw email met wat er dan mogelijk is.
 

VRAGEN OVER ONZE PRODUCTEN

-

  • Zijn al jullie producten biologisch geteeld?

Nee niet alle producten zijn van biologische teelt. Bij ieder product staat vermeld of deze van onbehandelde teelt (zonder chemische middelen), biologsche, biologisch dynamische (Demeter), of van reguliere teelt is.

  • Waarom zijn niet al jullie producten biologsich?

Wij hebben gekozen om een heel breed assortiment aan te bieden, van gewone producten tot bijzondere en exotische producten. Met name van de laatste categorie zijn niet alle producten biologisch beschikbaar. Ook producten buiten het seizoen zijn vaak niet biologisch. Daarom vermelden we bij ieder product of deze van biologsche, biologisch dynbamische (Demeter), of van reguliere (niet biologisch) teelt is.

KLACHTEN
-

  • Ik heb een klacht over een product.

U kunt uw klacht telefonisch of via email aan ons doorgeven. Toelichting met een foto heeft onze voorkeur. We bieden altijd een passende oplossing door middel van een nieuw product of creditering van het bedrag of een kortingscode voor een volgende besteding in onze webshop.

Aanbieding

© 2012 - 2017 www.Vers-Bestellen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.